آموزش استفاده از سوهان ناخن برقی استرانگ 207

سوهان ناخن برقی Strong 207 یک دستگاه همه کاره و کاربرپسند است که برای کمک به شما در ایجاد ناخن های مناسب و زیبا طراحی شده است. در این مقاله، شما را با مراحل استفاده ازسوهان ناخن برقی Strong 207 آشنا می‌کنیم تا به شکل‌های مختلف و جذاب سوهان کشی ناخن حرفه‌ای برسید. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بر هنر زیباسازی ناخن با این ابزار مسلط شویم:

فهرست مطالب

  • آشنایی با سوهان ناخن برقی
  • آماده سازی ناخن ها برای سوهان زدن
  • استفاده از سوهان ناخن برقی استرانگ 207
  • مراحل پایانی و مراقبت از ناخن
  • سخن پایانی

آشنایی با سوهان ناخن برقی


سوهان ناخن برقی استرانگ 207 معمولاً دارای اجزای زیر است:

  1. واحد کنترل اصلی: واحد مرکزی که سوهان ناخن را تغذیه و کنترل می کند.
  2. هندپیس: دستگاه دستی که سر سوهان های مختلف را نگه می دارد.
  3. سر سوهان ناخن: سر سوهان های مختلف برای کارهای مختلف زیباسازی ناخن.
  4. صفحه کنترل سرعت: قابلیت تنظیم سرعت سوهان ناخن.

آماده سازی ناخن ها برای سوهان زدن:

ناخن های خود را تمیز و کوتاه کنید.
با پاک کردن لاک های روی سطح ناخن شروع کنید و به آرامی ناخن های خود را با یک لاک پاک کن تمیز کنید. سپس با استفاده از ناخن گیر یا سوهان، ناخن ها را به اندازه دلخواه کوتاه کنید.

سرسوهان مناسب را انتخاب کنید:
هر سر سوهان برای هدف خاصی مانند شکل دادن، سوهان کشیدن یا صاف کردن و…عمل می کند. سر سوهانی را انتخاب کنید که به بهترین شکل با کار خاصی که می خواهید روی ناخن انجام دهید مطابقت داشته باشد.

استفاده از سوهان ناخن برقی استرانگ207:

سرعت را تنظیم کنید:
سوهان ناخن برقی استرانگ 207 تنظیمات سرعت متفاوتی را برای تنظیم سرعت سوهان ناخن شما ارائه می دهد. با تنظیم سرعت پایین‌تر شروع کنید، به‌خصوص اگر تازه کار سوهان برقی را شروع کرده‌اید و به تدریج سرعت را افزایش دهید تا راحت‌تر و حرفه ای تر شوید.

سوهان کشیدن:
برای ایجاد یک سطح صاف و حذف هرگونه برآمدگی یا ناهمواری،هندپیس سوهان ناخن برقی استرانگ 207 خود را به یک سرسوهان ظریف تر یا یک سرسوهان صاف کننده وصل کنید. با فشار ملایم، سرسوهان را در سراسر سطح ناخن به جلو و عقب حرکت دهید. این به ایجاد یک سطح صاف و یک دست ناخن کمک می کند. مواظب باشید بیش از حد سوهان کشی نکنید زیرا میتواند ناخن ها را نازک کند.

مراحل پایانی و مراقبت از ناخن:

  • تمیز و هیدراته کردن:
    پس از سوهان کشی کردن، گرد و غبار روی سطح ناخن را با یک برس تمیز پاک کنید. روغن کوتیکول را به دور ناخن های خود بزنید و آن را به آرامی ماساژ دهید. این به آبرسانی و تغذیه ناخن‌های شما کمک می‌کند و باعث رشد سالم و جلوگیری از خشکی می‌شود.
  • لاک ناخن بزنید:
    پس از آماده شدن و حالت دادن به ناخن های شما، می توانید لاک مورد نظر خود را روی ناخن بزنید. لاک را با دولایه زدن به پایان برسانید تا به رنگ دلخواه برسید و ظاهری براق و ماندگار داشته باشید.
  • سوهان ناخن را تمیز و از آن مراقبت کنید:
    پس از هر بار استفاده، مهم است که سوهان ناخن برقی استرانگ خود را تمیز کنید. سرسوهان ها را بردارید و آنها را با یک پارچه نرم یا برس پاک کنید و به آرامی گرد و غبار یا زباله را از روی هندپیس پاک کنید. سوهان ناخن خود را در مکانی تمیز و خشک نگهداری کنید تا از آسیب یا آلودگی جلوگیری شود.

سخن پایانی

استفاده از سوهان ناخن برقی Strong 207 می تواند روال سوهان کشی و زیباسازی ناخن شما را متحول کند. با رعایت و انجام مراحل ذکر شده در این مقاله می‌توانید با اطمینان به ناخن‌های خود فرم دهید، سوهان کشی کنید و آن‌ها را صاف کنید. به یاد داشته باشید که همیشه سلامت ناخن ها را در اولویت قرار دهید، مرطوب کردن و مراقبت از ناخن هارا در برنامه روزانه خود بگذارید . با استفاده از سوهان ناخن برقی استرانگ 207 به آسانی در راه دستیابی به ناخن های جذاب و حرفه ای خواهید بود، چرا که این ابزار کیفیت فوق العاده ای دارد و نتیجه بسیار خوبی را به شما ارائه میدهد برای آشنایی بیشتر با سوهان ناخن برقی استرانگ 207 وارد صفحه محصول شوید.

مقالات آموزشی سالنی

آموزش کاشت ناخن رایگان

پرطرفدارترین مدل های کاشت ناخن

کاشت ناخن یکی از روش‌های محبوب برای زیبایی و آرایش ناخن‌ها است که با استفاده [...]

مشاهده

آموزش کاشت ناخن رایگان

مقایسه کاشت ناخن پودر و کاشت ژل|کدام بهتر است؟

روش‌های مختلفی برای کاشت و زیباسازی ناخن‌ها وجود دارد که دو روش پرطرفدار آنها شامل [...]

مشاهده

آموزش کاشت ناخن

4 تکنیک استحکام سازی و تقویت ناخن های طبیعی

ناخن ها نقش حیاتی در ظاهر کلی ما دارند و حفظ ناخن های قوی و [...]

مشاهده

آموزش کاشت ناخن رایگان

مقایسه کاشت ناخن با فرمر و قالب|کدام بهتر است؟

بروزرسانی شده در 12 تیر 1403 کاشت ناخن با فرمر و قالب هر دو روش‌های [...]

مشاهده
خرید عمده لوازم کاشت ناخن
    لیست سفارشات شما
    سبد شما خالی استبازگشت به فروشگاه