زهرا دلفان هستم. به عنوان یک مدرس ناخن اینجا هستم تا نتایج سالها آموزش،تجربه و دستاورد های خودم را در اختیارتان قرار دهم.

طی سالها تجربه ای که در این زمینه داشتم،بیشتر افرادی که در دوره های آموزشی مختلف شرکت میکنند به مدت 3 الی 6 ماه پس از آن آموزش از هدفی که داشتند دست میکشند و از بازار کار خارج میشوند.

جالب است بدانید که مهترین عاملی که باعث رها کردن هدف کاری آنها شده است،عدم درک عمیقی از یادگیری و اجرا آن در بازار کارشده است.

بهتر است واضح تر بگویم…

زمانی که شما شروع به آموزش دوره ناخن میکنید در آموزش یکسری تکنیک ها و روش ها به شما یاد داده میشود.و در نهایت پس از آن شما شروع به کار در سالن های زیبایی میکنید.

در محل کار و مشتریان با چالش هایی روبرو میشوید که اصلا انتظار آن را نداشتید و متوجه میشوید که هنوز هم در اجرای خدمات ضعف های بسیاری دارید.

و در نهایت تصمیم میگیرید که مجددا خود را آپدیت کنید و در دوره های مختلف دیگری شرکت کنید.

اما همچنان مشکلات شما خلاء های ذهنی زیادی در شما ایجاد میکند و بعد از چندماه حس میکنید که شما استعداد اینکار را ندارید یا به اندازه کافی از مهارت برخوردار نیستید و خیلی احساسات دیگر که به شما حس ناکافی بودن در این حرفه را میدهد.

بنابراین ما در مجموعه بازرگانی ماکان تصمیم گرفتیم تمامی این مسائل را پیدا کنیم و در نهایت آموزش هایی جامع به همراه تکنیک هایی که در بازار کار بسیار کمک دهنده هستند را به شما یاد بدهیم تا بتوانید پس از گذراندن دوره به طور کامل به یک متخصص ناخن تبدیل شوید.

و علاوه بر آن خدماتی همچون آپدیت های رایگان و رفع اشکال های رایگان دراختیارتان قرار دادیم تا هرزمان به راهنمایی نیاز داشتید در کنارتان باشیم.

دریافت مشاوره کاشت ناخن از من

شما میتوانید با عضو شدن در گروه واتس اپ سوالتان را بپرسید من و همکارانم هرروز پاسخگوی سوالات شما هستیم.

لینک گروه تلگرام